پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228842
استاندار چهارمحال و بختياري:
شکايت از انقادات ممنوع/ بهترين جواب به نقدها شفاف سازي است
تاریخ انتشار : 1396/09/14 09:53:58
نمایش : 1456
استاندار چهارمحال و بختياري شکايت از انتقادات رسانه ها را ممنوع عنوان کرد و گفت: بهترين جواب در برابر انتقادات و تخريب ها شفاف سازي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، اقبال عباسي ساعاتي پيش در نشست هم‌انديشي با خبرنگاران و اصحاب قلم در چهارمحال و بختياري، با بيان اينکه در اداره امور از رسانه ها کمک مي خواهيم اظهارکرد: ارتباط شعاعي و رسيدن به يک نظر مشترک با اهالي فن در چهارمحال و بختياري دوهدف اصلي در مديريت استان است.

وي ارتباط شعاعي با افراد و گروه‌هاي مختلف را جايگزين ارتباط لايه‌اي دانست و افزود: ارتباط شعاعي بدين معني است که با همه گروه‌ها و جريان از هر طيفي ارتباط مستقيم بر قرار شود تا از افراد، گروه‌ها و جريان‌هاي خاصي بهره گرفته نشود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: توسعه استان بايد در جهت کسب رضايت مردم باشد؛ رضايت طيف ويا جناح خاص نبايد مد نظر هيچ مسئولي باشد.

عباسي شکايت از مطبوعات و رسانه را امري ناپسندو غيراخلاقي دانست و گفت:  رسانه ها آينه شفاف مسئولين هستندو اگر مسئولين خود را در آن نبينند شکست مي خورند.

وي بهترين جواب به نقد و حتي تخريب هارا پاسخگويي شفاف مديران عنوان کرد و خطاب به مسئولين گفت: من به مديران  پيشنهاد مي کنم يک فرد قلم به دست را در کنار خود داشته باشند تا بتواند جواب رسانه‌ها را آگاهانه بدهد.

وي تاکيد کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي  منتخبين مردم چهارمحال و بختياري هستندو اگر جايگاه و شان آن ها حفظ شود به مردم احترام گذاشته ايم اما اجازه نمي دهيم از اين شان و جايگاه سوءاستفاده گردد.

استاندار چهارمحال و بختياري به  پروژه انتقال آب بن به بروجن اشره و گفت: اين پروژه فعال بوده  و لوله‌گذاري آن در حال انجام است.

وي تصريح کرد: تنها3 کيلومتر از اين پروژه در اصفهان انجام مي‌شود و مابقي در استان، و به هيچ عنوان اين پروژه در استان متوقف نخواهدشد.

عباسي به استفاده از بودجه هاي فرهنگي در امور عمراني اشاره و خاطر نشان کرد: در دستگاه‌هايي که حوزه‌هاي تخصصي هستند به دنبال مديران سياسي نيستم خصوصاً درزمينهٔ فرهنگ و با مشورت نماينده ولي‌فقيه در استان انتخاب مي‌شوند.

وي بيان داشت: براي پيشبرد اهداف در چهارمحال و بختياري ۳ برنامه کوتاه مدت که همان برنامه‌هاي سالانه در قالب برنامه و بودجه هستند، برنامه ميان مدت که همان برنامه پنج ساله توسعه کشور است و برنامه دراز مدت يا سند چشم‌انداز ۲۰ ساله در دستور کار است.

استاندار چهارمحال و بختياري به استفاده از دانشگاه هاي معتبر و يا شرکت هاي مربوطه براي  توسعه اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و... استان اشاره و گفت: بايد طرح هاي طراحي شوند که موجب افزايش اميد مردم به ماندگاري را تقويت کند و موجب تقويت استان شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html